Subject: Elke Tallinn AS ja riigilõivu kasutamise aruanne ja saldode kontroll
From: "Katrin Tori" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Cc: "Kelli Viisimaa" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 10:57:52 +0300

Tere

Kontrollisime Elke Tallinn AS märtsi kuu riigilõivu kasutamise aruannet. 
Kahjuks ei klapi meie arvestus ja Transpordiametis kuvatud saldo.

Paluksime teie abi andmete kontrollimisel. Kas all toodud käibed ja saldod 
klapivad teie andmetega (manusena lisatud digiallkirjastatud taotlus).

Parimate soovidegaKatrin Tori

Finantsjuht

 <tel:+372%205322%209096> +372 5322 9096

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |   <http://www.elke.ee/> 
www.elke.ee

Elke Mustamäe esindus | Mustamäe tee 22, 10621 Tallinn | +372 650 5700

Elke Mustakivi esindus | Tähesaju tee 33, 13917 Tallinn | +372 602 5205

Elke Tallinn AS | [email-masked] <mailto:[email-masked]>   | 
<mailto:[email-masked]> www.elke.ee

 <https://www.elke.ee/et/eripakkumised-kasutatud-autode-eripakkumised?a=toyota-approved-kasutatud-autod&campaign_id=440>

From: Katrin Tori <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 10, 2025 7:25 PM
To: Katrin Tori <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Elke Tallinn AS ja riigilõivu kasutamise aruanne ja saldode 
kontroll

Parimate soovidegaKatrin Tori

Finantsjuht

 <tel:+372%205322%209096> +372 5322 9096

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |   <http://www.elke.ee/> 
www.elke.ee

Elke Mustamäe esindus | Mustamäe tee 22, 10621 Tallinn | +372 650 5700

Elke Mustakivi esindus | Tähesaju tee 33, 13917 Tallinn | +372 602 5205

Elke Tallinn AS | [email-masked] <mailto:[email-masked]>   | 
<mailto:[email-masked]> www.elke.ee

 <https://www.elke.ee/et/eripakkumised-kasutatud-autode-eripakkumised?a=toyota-approved-kasutatud-autod&campaign_id=440>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.